Learning From the Extremes 2022-2024

Υποδεχθήκαμε σήμερα δύο μέλη της ομάδας του έργου Learning From the Extremes (Grant Agreement no. LC01760255 / 101052266 LfE), Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα του ΙΕΠ, για παιδαγωγική υποστήριξη-καθοδήγηση και επιτόπιο έλεγχο εξοπλισμού. Στο Πρόγραμμα συμμετέχουν δέκα χώρες της Ευρώπης (Ελλάδα, Πορτογαλία, Κύπρος, Κροατία, Φιλανδία, Ιρλανδία, Βουλγαρία, Ρουμανία, Ιταλία και Ισπανία). Από την Ελλάδα συμμετέχουν τα σχολεία:
  • Ημερήσιο ΕΠΑΛ Ιθάκης
  • Γενικό Λύκειο Σαμοθράκης Έβρου
  • Γυμνάσιο Φερών Έβρου
  • Ημερήσιο Γυμνάσιο Γουμένισσας Κιλκίς
  • Δημοτικό Σχολείο Ανώπολης Σφακίων
  • Δημοτικό Σχολείο Γιαννιτσοχωρίου Ηλείας
  • Δημοτικό Σχολείο Λεοντείου
  • Δημοτικό Σχολείο Φαρρών
  • Δημοτικό Σχολείο Χαλανδρίτσας
  • Νηπιαγωγείο Κουντουράς Χανίων
  • Νηπιαγωγωγείο Μαλώνα Ρόδου
Σκοπός του Έργου είναι η ανάπτυξη στρατηγικής, η οποία θα περιλαμβάνει προτάσεις για τον τρόπο με τον οποίο δύναται να επιτευχθεί η αύξηση της ψηφιακής προσβασιμότητας των μαθητών/τριών και των σχολικών μονάδων Πρωτοβάθμιας (Νηπιαγωγείο – Δημοτικό Σχολείο) και Δευτεροβάθμιας Γενικής (Γυμνάσιο-Λύκειο) και Επαγγελματικής (ΕΠΑ.Λ.) Εκπαίδευσης που βρίσκονται σε δυσπρόσιτες και απομακρυσμένες περιοχές. Το Γυμνάσιο Φερών χρηματοδοτήθηκε για την αγορά τεχνολογικού εξοπλισμού και υποστηρίχθηκε από εκπαιδευτικές προτάσεις συμβουλευτικού χαρακτήρα και από επιμορφώσεις για την ανάπτυξη σχεδίων καινοτόμων δράσεων που συμβάλουν στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Στα μέλη της ομάδας του Έργου του ΙΕΠ που μας επισκέφθηκαν παρουσιάσαμε τις δράσεις που υλοποιήθηκαν μέχρι στιγμής στο σχολείο μας και συζητήσαμε προοπτικές ώστε να αναπτυχθούν δίκτυα συνεργασίας με άλλα σχολεία και την κοινότητα καθώς και το πώς η τεχνολογία μπορεί να συμβάλει στην κατάκτηση της γνώσης και την αύξηση της ψηφιακής προσβασιμότητας των μαθητών και μαθητριών μας που βρίσκονται σε μια απομακρυσμένη περιοχή.

Αφήστε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *